Samen werken?

SEA strategie.
De basis voor elke advertentie.

 

SEA-strategie

Je weet dat jouw producten of diensten perfect zijn voor jouw doelgroep. Maar dan moet die doelgroep natuurlijk wel bij je uitkomen tijdens hun zoektocht. Een goede SEA-strategie helpt je om snel de juiste mensen naar de juiste plek op je website te krijgen. En wij helpen je weer om een goede SEA-strategie te bepalen, zodat jij je targets haalt en verder kunt bouwen aan je (online) merk. Wil jij ook weten hoe je via advertenties in de zoekmachines klanten binnen haalt? Neem nu contact met ons op!

 

Het begin van je SEA-strategie

Je klant staat altijd voorop, bij alles wat je doet. De enige manier om je doelstellingen te halen is om je doelgroep perfect te helpen. Nou, dan doen we dat toch? Samen brengen we goed in kaart waar je klanten behoefte aan hebben. En hoe je dat zo efficiënt mogelijk kunt realiseren. Door de juiste zoekmachines, de juiste regio’s en de juiste zoekwoordcombinaties te bepalen. Uiteraard allemaal passend binnen je SEA-budget. Het moet immers wel rendabel blijven.

 

Uitsluiten is belangrijk

Veel mensen denken dat het vooral belangrijk is om zo veel mogelijk bezoekers naar je site te trekken via SEA. Daar zijn wij het niet mee eens. En jij hopelijk ook niet. De beste manier om zo veel mogelijk rendement uit je SEA-strategie te halen is door zo relevant mogelijke bezoekers naar je site te laten doorklikken. Dat is waar we ons volledig op richten. Om dat te realiseren, zullen we ook een heleboel zoekwoorden of combinaties daarvan moeten uitsluiten. Anders krijg je te veel mensen op je site die daar eigenlijk niets te zoeken hebben. Zonde van je budget dus.

 

Liefst in combinatie met SEO

Adverteren in de zoekmachines is een prima manier om onder de aandacht te komen bij je doelgroep. Maar het liefst wil je dat die doelgroep bij je komt via de organische resultaten. Zo hoef je niet voor de kliks te betalen. Om die reden combineren wij je SEA-strategie bij voorkeur met een goede SEO-strategie. Zo haal je het beste uit beide werelden. Dat wil jij toch ook?

 

Ben je klaar voor de optimale SEA-strategie om jouw online targets te halen?

Digitale strategie. Van concept tot realisatie.

Daelmans was op zoek naar een online marketing en e-commerce partners die ingezet kan worden als een online sales verlengstuk van de organisatie.