Samen werken?

 

Communicatiestrategie

Bijna iedereen denkt dat communiceren simpel is. We doen het toch iedere dag? Fout. Meestal komt wat we doen gewoon neer op zenden, dus eenrichtingsverkeer. Echte communicatie is iets anders. Een snaar raken bij de ontvanger, een dialoog aangaan, een probleem helpen oplossen. Dát is waar je communicatiestrategie om zou moeten draaien, in plaats van zo hard mogelijk een boodschap verzenden in de hoop dat het iets oplevert. Laten we samen een online communicatiestrategie realiseren die écht het verschil maakt voor jouw merk. Omdat je doelgroep erop zit te wachten.

 

Wat is een online communicatiestrategie eigenlijk?

Jouw doelgroep is net als iedereen: ze willen oprechte aandacht van je. Dus dan zorgen we daarvoor! Door buyer persona’s en customer journeys te bepalen. Waar en wanneer zetten we welke boodschap via welk kanaal in, met welke tone of voice? Zo willen we een trigger genereren die omgezet wordt naar traffic. Door op deze manier je online communicatiestrategie neer te zetten, maak je een verlengstuk van je algemene merk- en communicatiestrategie.

 

Je doelgroep staat altijd voorop

We weten pas wat we gaan communiceren, op welke manier en via welk kanaal als we precies weten wie je doelgroep is. Wat zijn hun wensen en eisen, wat willen ze van je? Pas als je dat helemaal in kaart hebt, kun je de communicatiestrategie gaan uitvoeren. Wij staan naast je om ervoor te zorgen dat je steeds weer aan de juiste knop draait op het juiste moment.

 

Zowel online als offline

Natuurlijk kunnen we niet zomaar aan de slag met je online communicatiestrategie zonder over offline na te denken. Het is een samenspel dat precies moet kloppen. Misschien heb je voor offline al een goede strategie liggen die we als uitgangspunt kunnen gebruiken. Zo niet, dan denken we meteen met je mee over een goede doorvertaling van online naar offline. Zo scoor je altijd!

 

Jij begrijpt toch ook dat het halen van je doelstellingen begint bij een goede communicatiestrategie?

Digitale strategie. Van concept tot realisatie.

Daelmans was op zoek naar een online marketing en e-commerce partners die ingezet kan worden als een online sales verlengstuk van de organisatie.