Samen werken?

E-mail remarketing.
Trigger afgehaakte bezoekers tot een conversie.

 

E-mail remarketing

Je weet hoe je de doelgroep persoonlijk kunt overtuigen met e-mail marketing. Stel je nu eens voor dat je deze efficiënte manier van benaderen kunt combineren met remarketing… Dat kan! Wij kunnen je helpen om e-mail remarketing optimaal in te zetten. Samen geven we je afgehaakte potentiële klanten het laatste zetje richting conversie. Uit onderzoek blijkt hoe succesvol deze methode is. Je zult zien dat je die targets ineens veel sneller haalt!

 

Twee manieren van e-mail remarketing

Je kunt e-mail remarketing op verschillende manieren inzetten:

1. E-mail -> click -> site -> display remarketing

2. Websitebezoek -> funnel/winkelmand -> niet afrekenen -> via e-mail reminder/remarketing

3. Website bezoek -> formulier invullen -> vult e-mailadres in -> maar gaat niet versturen -> e-mail remarketing

4. Websitebezoek -> start checkout proces -> vult e-mailadres in -> maakt afrekenen niet af -> e-mail remarketing

Uiteraard denken we wel samen goed na over de banners en de boodschap. Zo komen we tot de hoogste conversie.

 

Hoe wil jij e-mail remarketing inzetten?

Je kunt alle kanten op met e-mail remarketing. De meest voor de hand liggende manier is dat je niet afgerekende producten uit het winkelmandje via e-mail nogmaals onder de aandacht brengt. Je doelgroep herkent die producten absoluut, wat voor een hogere kans op conversie zorgt. Voor B2B gaat het vaak om aanvraagformulier die niet worden afgemaakt. Uiteraard zijn ook branding of actiemarketing richting mensen die je webshop eerder al hebben bezocht prima uitgangspunten voor e-mail remarketing. Samen halen we jouw doelstellingen!

 

Wil je jouw targets sneller halen met e-mail remarketing?

Digitale strategie. Van concept tot realisatie.

Daelmans was op zoek naar een online marketing en e-commerce partners die ingezet kan worden als een online sales verlengstuk van de organisatie.