Samen werken?

Remarketing.
Benader je bezoekers opnieuw.

 

Remarketing

Een heel groot voordeel van verkopen via internet ten opzichte van offline winkels is dat je in een stenen winkel een potentiële klant echt kwijt bent wanneer hij je winkel uitloopt. Online werkt dat anders. Daar kun je afgehaakte potentiële klanten alsnog overtuigen door middel van remarketing. Wij helpen je om de optimale conversie te behalen via deze techniek. Ervaar het zelf!

Zo werkt remarketing

Technisch gezien is remarketing een opvolging van een aantal handelingen die automatisch worden uitgevoerd. Zodra iemand je webshop bezoekt, wordt er een cookie in de browser geplaatst. Dit cookie zorgt ervoor dat de bezoeker op andere websites advertenties kan zien van jouw webshop en zelfs met de producten die hij of zij niet afgerekend heeft. Deze advertenties kunnen ook via programmatic buying automatisch ingekocht worden. Onderzoek toont aan dat deze manier van remarketing zeer succesvol is. Door je doelgroep even weer te herinneren aan je webshop, converteren ze alsnog!

Waarom noemt men het ook wel retargeting?

De termen retargeting en remarketing worden door elkaar gebruikt. Dat is ook wel logisch, want het voorzetsel ‘re’ betekent ‘opnieuw’. In feite ben je met remarketing dus opnieuw marketing aan het bedrijven bij deze doelgroep. En doordat je dus nogmaals je pijlen op deze afgehaakte doelgroep richt, wordt het ook wel retargeting genoemd.

De verschillende soorten remarketing

Wij kunnen je van dienst zijn met remarketing op diverse manieren. De bekendste vorm is display remarketing. Dit zijn de banners die je ziet wanneer je bijvoorbeeld een product hebt bekeken in een webshop, maar het product niet gekocht hebt. Maar wist je dat er ook e-mail remarketing, social media remarketing en video remarketing mogelijk is? Wij vertellen je er graag alles over, zodat je binnenkort veel meer online omzet behaalt.

Wil je weten hoe we met remarketing jouw targets kunnen halen?

Digitale strategie. Van concept tot realisatie.

Daelmans was op zoek naar een online marketing en e-commerce partners die ingezet kan worden als een online sales verlengstuk van de organisatie.