Samen werken?

Real time bidding.
Altijd de juiste banner op het juiste moment.

 

Real time bidding

Je hebt vast wel eens van real time bidding gehoord. Daarmee bied je automatisch mee in een veiling om online advertentieruimte die gezien gaat worden door jouw doelgroep. Klinkt futuristisch, nietwaar? Nou, wij doen het al een tijdje en we kunnen je verzekeren dat het ook nog eens heel efficiënt en rendabel is! Laten we samen aan het werk gaan met het definiëren van jouw doelstellingen en daarna analyseren hoe we real time bidding kunnen inzetten om jouw targets snel en geautomatiseerd te behalen.

 

Persoonlijker kan bijna niet

De algoritmes die achter het principe van real time bidding zitten, weten precies wat het online gedrag is van de doelgroep die op hun sites komt. Per persoon kunnen ze daarom interessante advertenties aanbieden. Mocht er iemand voorbij komen die voor jou relevant is, dan kun jij geautomatiseerd advertentieruimte inkopen. Zo krijg je via real time bidding de juiste banner op het juiste moment bij de juiste doelgroep. Je kunt je voorstellen dat je op deze manier extreem persoonlijk kunt adverteren. Je doelgroep is op het moment van de bannervertoning immers helemaal in de stemming voor jouw boodschap. Daardoor kan het rendement van je campagnes spectaculair stijgen. Als je het instrument goed inzet, uiteraard. Wij helpen je daarbij.

 

Wij houden het overzicht voor je

Het klinkt natuurlijk nog wel een beetje spannend: je biedingproces uit handen geven aan een algoritme. Om die reden zorgen we altijd dat we het overzicht houden op je campagnes. Dat doen we altijd al bij display advertising en op breder gebied ook voor je complete online marketing. Wat je ook inzet aan middelen, wij zorgen dat alles bij elkaar past en elkaar versterkt. Zo haal je jouw targets eerder en efficiënter. Zeg het maar: hoe wil je dat we jouw bedrijf helpen?

 

Wil je weten hoe we meer rendement kunnen behalen met real time bidding?

Digitale strategie. Van concept tot realisatie.

Daelmans was op zoek naar een online marketing en e-commerce partners die ingezet kan worden als een online sales verlengstuk van de organisatie.