Samen werken?

Programmatic buying.
Onder de aandacht bij jouw doelgroep.

 

Programmatic buying

Het liefst wil je natuurlijk zo efficiënt mogelijk met hoog rendement onder de aandacht komen van de juiste doelgroep. Nou, dan zorgen we daar toch voor? Het enige dat je hoeft te doen is ons inschakelen om programmatic buying op de juiste manier in te zetten voor jouw bedrijf. Dan kun je er namelijk heel veel omzet uit halen. Samen gaan we aan de slag met het definiëren van jouw doelstellingen en daarna analyseren we hoe we jouw targets snel en geautomatiseerd kunnen behalen door middel van programmatic buying. De toekomst van online marketing is hier!

Slim advertentieruimte inkopen

Programmatic buying betekent dat je geautomatiseerd advertentieruimte inkoopt op websites en in apps. Dat is echt ideaal als je op langere termijn werkt aan branding, maar ook voor bijvoorbeeld re-marketing. Zo werkt het: als iemand uit jouw geselecteerde doelgroep een website laadt waar advertentieruimte beschikbaar is, kun je via real time bidding die ruimte kopen. Doordat algoritmes het gedrag analyseren van mensen die eerder tot conversie zijn overgegaan, weten ze precies hoe ze je advertentie alleen moeten tonen aan consumenten die hetzelfde online gedrag vertonen als de eerdere klanten. Je begrijpt dat dit dé manier is om meer omzet te behalen met minder moeite.

Altijd in combinatie met andere onderdelen

Ook al is programmatic buying perfect voor display advertising, je hebt altijd nog meerdere ijzers in het vuur op het gebied van online marketing. Daarom houden wij het overzicht voor je. We kunnen je campagnes opzetten en bijsturen, maar ook verder kijken naar andere mogelijkheden. Heb je bijvoorbeeld meer aan SEO of conversie-optimalisatie? Dan helpen we je daar ook gewoon bij!

Wil je weten hoe we meer rendement kunnen behalen met programmatic buying?

Digitale strategie. Van concept tot realisatie.

Daelmans was op zoek naar een online marketing en e-commerce partners die ingezet kan worden als een online sales verlengstuk van de organisatie.