Samen werken?

Display adverteren.
Naamsbekendheid vergroten met banners.

 

Display adverteren (bannering)

Wil je zeker weten dat je onder de aandacht komt van een grote doelgroep? Dan is display advertising een ideale manier om dat te doen. Wij hebben jarenlange ervaring op bannergebied en kunnen je dan ook precies vertellen hoe je zo veel mogelijk rendement uit je campagne haalt. Jij wilt toch ook je omzettargets halen? Schakel ons dan in voor een goede bannerstrategie!

Waarom banners nog steeds werken

Banners bestaan eigenlijk al zo lang als het internet bestaat. En ze zijn er nog steeds. Dat betekent uiteraard dat ze nog steeds prima werken, want anders waren ze al lang uitgestorven (net zoals Flash-websites dat inmiddels zijn). Banners zijn heel geschikt voor twee verschillende doeleinden: actiematige marketing en branding op lange termijn. Als je één van deze twee tactieken hebt uitgedacht in je online marketingplan, dan werkt display advertising daar prima voor. Hoe en wanneer zet je display advertising in de funnel in? Wij helpen je daarbij. Van remarketing, tot social media advertenties en brand campagnes.

Adverteren via het Google Display netwerk

Zoals vrijwel alle onderdelen van online marketing is ook bij banners Google een grote speler waar je niet omheen kunt. In dit geval gaat het om het Google Display netwerk. Dit zijn alle sites die de bannerplaatsing op hun website automatisch laten regelen door Google. Het mooie van dit systeem is dat jij als adverteerder precies kunt selecteren waar jouw doelgroep te vinden is en op welk type site je wilt staan met je banners. Komt jouw doelgroep veel op sportwebsites? Dan zorgen wij ervoor dat jouw banners hier getoond worden. Ook het budget kun je limiteren, dus je betaalt nooit meer dan je vooraf had verwacht. Nu volgt de grootste uitdaging: zorgen dat je geld zo goed mogelijk besteed wordt. Daar helpen wij je graag bij!

Van de banner tot op je site

Spreekt je banner je doelgroep aan en volgt er een klik? Mooi! Dan is het nu belangrijk om die klik om te zetten in daadwerkelijke conversie. Wij helpen je graag met conversie-optimalisatie om zo veel mogelijk rendement te halen uit je inspanningen.

Wil je weten hoe we meer rendement uit display adverteren kunnen halen?

Digitale strategie. Van concept tot realisatie.

Daelmans was op zoek naar een online marketing en e-commerce partners die ingezet kan worden als een online sales verlengstuk van de organisatie.