Samen werken?

Marketing automation.
Online marketing automatiseren op efficiëntie.

Diensten

Online marketing

Marketing automation

 

Marketing automation

Digitale marketing leent zich bij uitstek voor marketing automation. Door het inrichten van marketing flows kunnen verschillende kanalen geautomatiseerd ingezet worden. Dit kan een grote efficiëntie slag creëren enerzijds en marketinginzet personaliseren anderzijds. Het gedrag van de bezoeker bepaalt zelf wat ze te zien gaan krijgen en in welke vorm. Daarom is het zo ideaal om marketing automation in te zetten voor (een deel van) je online marketing! Door bepaalde handelingen automatisch te laten verlopen, kost het je veel minder tijd en dus hou je veel meer over aan je marketinginspanningen. Meer rendement, meer efficiëntie!

 

Actie en reactie

Misschien ken je het basisprincipe wel van computercode: ‘wanneer dit gebeurt, dan volgt deze actie’. Dat is precies hoe marketing automation werkt. Als een bezoeker van je website een bepaalde actie uitvoert, zoals het achterlaten van een e-mailadres, kun je automatisch de vervolgstap(pen) laten verlopen. Maar dan moet je natuurlijk wel precies weten welk vervolg er bij welke actie hoort. Daarom overleggen we graag met je wat de beste opties zijn. Gebruik onze kennis en jarenlange ervaring, zodat je marketing automation optimaal kunt inzetten. Samen halen we je targets!

 

Steeds verder verbeteren

Het mooie van marketing automation is dat alles inzichtelijk is. De webstatistieken geven precies aan wat er is gebeurd en hoe je doelgroep vervolgens heeft gereageerd. Op basis daarvan kunnen we structureel gaan werken aan conversie-optimalisatie. Op welke punten kunnen we de automatisch verstuurde e-mails nog verbeteren? Moeten we misschien re-marketing inzetten om geïnteresseerde klanten alsnog over de streep te trekken? Of is de bounce rate van je landingspagina’s toch net iets te hoog, zodat we die wat overtuigender moeten maken? Je ziet het: niet alles valt te automatiseren. Ook al zet je marketing automation in, we moeten altijd nog samen nadenken over het vervolg.

 

Wil je weten hoe je meer rendement kunt behalen via marketing automation?

Digitale strategie. Van concept tot realisatie.

Daelmans was op zoek naar een online marketing en e-commerce partners die ingezet kan worden als een online sales verlengstuk van de organisatie.