Samen werken?

Multivariatie testen.
Test verschillende versies bij je doelgroep.

 

Multivariatie testen

Heb je het gevoel dat bepaalde pagina’s van je website beter kunnen? Dat gevoel klopt. Het kan namelijk altijd beter, hoe goed je nu ook presteert. Dat is de reden dat alle grote e-commerce partijen in de wereld continu aan het testen zijn. Zo doen zij aan structurele conversie-optimalisatie. En dat kun jij ook doen. Wij helpen je graag door multivariatie testen op te zetten, zodat we kunnen bepalen of je bezoekers goed reageren op je ideeën of juist niet. De cijfers geven al snel aan welke versie van de test de meeste conversie oplevert. Daar gaan we voor met zijn allen: jouw omzetdoelstellingen sneller en makkelijker behalen!

 

Meerdere onderdelen van de pagina tegelijk testen

Vaak is usability van websites een grote conversiedrempel. Als je doelgroep niet goed begrijpt wat ze moeten doen op een pagina, dan blijft de conversie achter. Door middel van multivariatie testen kun je erachter komen hoe je de drempels het beste kunt wegnemen. Dat doe je door verschillende versies van de pagina’s te maken, waarbij je meerdere onderdelen tegelijk aanpast. Deze pagina’s laat je op de liveversie van de site door je doelgroep testen, zonder dat zij weten dat ze in een test zitten. Zij vertonen dus onbevooroordeeld gedrag en in de webstatistieken kunnen we vervolgens heel eenvoudig zien welke versie van de test het beste scoort.

 

Structureel verbeteren voor online groei

Als je online wilt groeien, zul je structureel bezig moeten gaan met het optimaliseren van je website. Multivariatie testen is een goede manier om conversie-optimalisatie toe te passen. Daarom passen we deze tool graag toe in je e-commerce strategie. Niet alleen voor webshops is het goed om continu te blijven testen, maar ook op websites waar je op diverse soorten conversies stuurt. Jouw omzetdoelstellingen zijn het uitgangspunt voor de complete strategie. Groei je mee?

 

Wil je met multivariatie testing meer rendement uit je website of webshop halen?

Digitale strategie. Van concept tot realisatie.

Daelmans was op zoek naar een online marketing en e-commerce partners die ingezet kan worden als een online sales verlengstuk van de organisatie.