Samen werken?

Conversie Optimalisatie.
Het maximale uit elke bezoeker halen.

Diensten

E-commerce

Conversie optimalisatie

 

Conversie-optimalisatie

Uiteindelijk draait het online allemaal om conversie. Aan veel traffic op zich heb je nog niets. Het geeft je alleen maar de mogelijkheid om jezelf te bewijzen aan de bezoekers van je website. Is jouw site het waard om over te gaan tot conversie? Of het antwoord nu ja of nee is, het conversiepercentage kan altijd hoger. Dat is waar we graag samen met jou aan werken via conversie-optimalisatie. We halen al onze kennis en ervaring uit de kast om zo goed mogelijk te bepalen wat werkt en wat niet. Voor je het weet, heb je de gestelde omzetdoelstellingen al behaald!

 

Steeds een stapje verder optimaliseren

Conversie-optimalisatie heeft enerzijds te maken met de usability van je website en anderzijds met het overtuigen van je bezoeker om over te gaan tot conversie. Er zijn diverse methodes die we kunnen gebruiken in het optimalisatieproces. De bekendste zijn A/B testen en multivariatie testen op de liveversie van je website. Bij beide methodes laat je de bezoekers twee verschillende versies van een webpagina zien. Maar bij A/B testing is er slechts één onderdeel van de pagina anders en bij multivariatie testen meerdere onderdelen. Op basis van de webstatistieken en bezoekersdata kunnen we vervolgens zien welke versie van de test het beste scoort. Zo behalen we stapje voor stapje meer conversie.

 

Optimalisatie van websites en webshops

Het maakt niet uit of je een website hebt of een webshop: er zijn altijd conversies of microconversies mogelijk. Wij hebben ervaring met de optimalisatie van beide soorten online platformen en ook met combinaties daarvan. Bijvoorbeeld als je via je website mensen naar je webshop wilt krijgen. Samen met jou ontwikkelen we een optimalisatiestrategie waarin we de verschillende conversiemogelijkheden uitwerken en verbeteren. Je zult het merken aan je omzetcijfers!

 

Wil je met conversie-optimalisatie meer rendement uit je website halen?

Digitale strategie. Van concept tot realisatie.

Daelmans was op zoek naar een online marketing en e-commerce partners die ingezet kan worden als een online sales verlengstuk van de organisatie.