Samen werken?

 

Advertenties die wél converteren.
Honderden aanmeldingen.

cases

Advertenties die wél converteren.

 
 
Online marketing
 
 

Petlook is een internetdatabank voor huisdieren met een chip. Een geweldig initiatief, die het verdient om goed gevonden te worden.

Uitdaging

Online doelgroep bereiken en te verleiden om hun huisdier chip te registreren bij Petlook.

Tools

Online strategie, online adverteren: Google Ads & Bing Ads.

Resultaat

Honderden baasjes die hun huisdieren registreren, elke maand weer.

 
 
 

Briefing

Wij zijn al fan, nu heel Nederland nog.

Petlook is een internetdatabank voor alle huisdieren met een chip, Petlook is een door de overheid erkende databank. Baasjes kunnen zelf hun huisdieren registeren, een foto plaatsen, een medisch dossier aanleggen en de gegevens van de dierenarts toevoegen. 

 

De droom van Petlook is om de grootste databank van Nederland te worden. Een website om de registraties te verwerken hadden ze al, nu was het tijd om hun bereik te vergroten. Om dit te realiseren hebben ze ons gevraagd hierbij een handje te helpen. En of we dit gedaan hebben!

 
 

Solution

Inzet van Ads. Effectief & direct resultaat.

Er zijn ontelbaar veel manieren om je doelgroep online te bereiken, echter waren wij op zoek naar een online marketing middel waarmee je snel resultaten ziet.

Na een grondige analyse van de doelgroep kwamen we tot de conclusie dat Google Ads & Bing Ads ideale kanalen zijn om de online droom van Petlook te verwezenlijken. Voordat we gestart zijn met de campagnes hebben wij eerst onderzoek gedaan naar de zoekwoorden waar de doelgroep van Petlook op zoekt.

 

Op basis van ons zoekwoordenonderzoek zijn wij gaan adverteren in het zoeknetwerk van Google, Bing & Yahoo. Oftewel, op het moment dat een gebruiker zoekt op één van deze zoekwoorden, zorgen wij ervoor dat de advertentie van Petlook bovenaan staat!

 

 
 

Resultaat

Honderden conversies, elke maand weer.

Het resultaat mag er zijn; door de inzet van Google Ads en Bing Ads worden er elke maand honderden conversie gehaald. De Return on Investment(ROI) van de Google Ads & Bing Ads campagnes bedragen maar liefst +568%.