Samen werken?

SEA Audit.
Wij verbeteren je
advertising-aanpak.

 

SEA-audit

Tien jaar geleden kon je nog heel eenvoudig zelf aan de slag gaan met SEA, oftewel zoekmachine-advertenties. Even wat advertenties aanmaken, keywords eraan koppelen en klaar: je was zichtbaar als adverteerder wanneer mensen zochten in de zoekmachine. Tegenwoordig kun je nog steeds wel zelf je zoekmachineadvertenties maken, maar het eenvoudige is er inmiddels wel vanaf. SEA is vakwerk. En alleen een echte expert kan je helpen om je SEA-strategie naar een hoger niveau te tillen. Dit is het moment waarop je aan ons denkt. Wij verrichten graag een SEA-audit op de huidige situatie, zodat we je snel en simpel kunnen uitleggen waar we nog verbeterpunten zien. Zo benut je jouw budget optimaal in je huidige campagnes!

Complete SEA-analyse

Het heeft natuurlijk weinig zin als we alleen naar een enkele advertentie kijken. Het gaat om het totaalplaatje. Daar beginnen we mee, waarna we vervolgens gaan inzoomen op de details. Dat kan tot letterlijk op de komma nauwkeurig zijn. Alles waar eventueel nog winst te behalen valt, nemen we mee in je SEA-analyse. Waardoor jij uiteindelijk een handzaam document opgeleverd krijgt dat direct praktisch toepasbaar is. Je kunt zelf de wijzigingen doorvoeren of wij kunnen je ermee helpen. In dat geval kun je erop vertrouwen dat de experts die je SEA-audit hebben gedaan ook de uitvoering ervan verzorgen.

Zeg het maar: hoe wil je de SEA-audit hebben?

Misschien heb je vooraf al bepaalde aandachtspunten waar we ons extra op kunnen focussen. Bijvoorbeeld omdat je vragen hebt over uitsluitingswoorden of over de invulling van je dagbudget per campagne. Is er een flinke verbeterslag nodig in je SEA-teksten, maar lukt het je zelf niet om dit te doen? Het zijn allemaal onderdelen die wij kunnen meenemen in de SEA-audit die we uitvoeren. Als we weten wat jouw doelen daarvoor zijn, is het voor ons makkelijker om ze te realiseren. Laat ons dus gerust weten uit welk SEA-onderdeel je meer rendement wilt halen!

Is het tijd voor een grondige check om te bepalen of je nog meer uit je SEA kunt halen?

Digitale strategie. Van concept tot realisatie.

Daelmans was op zoek naar een online marketing en e-commerce partners die ingezet kan worden als een online sales verlengstuk van de organisatie.